projektant graficzny

Art director – graphic designer – kreatywny projektant graficzny – grafik komputerowy…
Wbrew pozorom poszukujemy jednej osoby, której stanowisko niełatwo zdefiniować. Chcemy, żeby była kreatywna, biegła w tworzeniu niezapomnianych kompozycji, zaangażowana w naszą zespołową pracę.

Czego wymagamy?

  • doświadczenia na podobnym stanowisku w agencji reklamowej lub jako freelancer – co najmniej 2 lata
  • doświadczenia, wiedzy i własnych poszukiwań w zakresie tworzenia SIW, materiałów produktowych i wizerunkowych, stron internetowych, graficznych elementów kampanii prasowych, outdoorowych, internetowych, projektowania wydawnictw książkowych
  • biegłości w tworzeniu projektów za pomocą pakietu Adobe na PC
  • znajomości zagadnień związanych z przygotowaniem materiałów do druku lub emisji w internecie
  • bez nacisku, ale z przychylnością – wykształcenia zawodowego związanego z projektowaniem graficznym
  • systematyczności, dokładności

Zadania:

  • udział w analizie lub/i samodzielna obróbka przesłanych przez klienta założeń projektowych
  • tworzenie projektów wg wyznaczonych kierunków, w optymalnym dla zlecenia czasie
  • przygotowywanie materiałów jedno i wielostronicowych, do druku i do emisji w internecie, skład publikacji
  • tworzenie prezentacji materiałów firmowych do prezentacji dla klientów oraz do zamieszczenia w firmowym portfolio

Co oferujemy?

  • stałą pracę w centrum miasta
  • umowę o pracę lub stały kontrakt
  • pracę w zgranym zespole, chętnie przyjmującym nowe osoby do swojego grona,
  • stabilne warunki realizacji zleceń, bez zarywania nocy i roboczych weekendów (przynajmniej nie wszystkich)
  • możliwie dużą autonomię w działaniu
  • dopływ nowych, ciekawych tematów do opracowania.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres mailowy: jakub.kortyka@trzypunkty.pl
Prosimy podać w tytule maila słowo: PROJEKTANT

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zawarcie w aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz po jego zakończeniu na potrzeby kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133. poz.883).”

new business manager

glowa-mowi-o-pracy_400-compressor– stwierdziła głowa i założyła kolejne zlecenie.

Chcesz założyć swoje?
Przyjdź do nas, działaj i realizuj nowe, ciekawe projekty jako new business manager.
Potrzebujemy takiej głowy jak Twoja: energicznej, dobrze zorganizowanej, lubiącej wyzwania. Lubiącej gadać z sensem, również po angielsku.
Czy Twoja głowa orientuje się w psychologii reklamy? Studiowała coś związanego z marketingiem? Zna się trochę na poligrafii i wie, co piszczy w reklamie online? To bardzo dobrze. Jeśli ma poczucie humoru, to świetnie. Niestety bardzo śmieszą nas branżowe żarty, ale nie lubimy tłumaczyć, na czym polegają.
Dlatego Twoja głowa musi mieć już trochę doświadczenia w pracy w agencji reklamowej.
To od kiedy zaczynasz? Nie zapomnij najpierw przysłać CV i LM na jakub.kortyka@trzypunkty.pl

Czego właściwie chcemy?
Poszukujemy osoby, odpowiedzialnej za zdobywanie i prowadzenie zleceń w agencji reklamowej.

Do jej/jego obowiązków należeć będzie w szczególności:
•  inicjowanie kontaktów z nowymi klientami
•  utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami
•  obsługa zleceń klientów
•  prezentacja, negocjacje i sprzedaż usług agencji
•  przygotowywanie ofert
•  doradzanie klientom w zakresie planowanych działań reklamowych
•  współpraca z działem kreacji

Jakie konkretnie mamy wymagania?
•  doświadczenie w pracy w agencji reklamowej

•  wykształcenie i wiedza z zakresu marketingu i reklamy
•  znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne prowadzenie rozmów handlowych (ustnie i pisemnie)
•  dobra znajomość programów typu OpenOffice/MS Office, prawo jazdy kat. B

Co dajemy od siebie?
•  dużą samodzielność w ramach pełnionych obowiązków
•  atrakcyjne wynagrodzenie
•  niezbędne narzędzia pracy
•  znakomitą atmosferę.

Prosimy o zawarcie w aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz po jego zakończeniu na potrzeby kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133. poz.883).”

 

account manager

A może coś trochę innego?
Może chcesz prowadzić projekty i zlecenia studia jako account manager?

Dużo energii i radość z kontaktu z ludźmi – to powinno Cię cechować drogi kandydacie do pracy. Będziesz miała lub miał za zadanie: utrzymanie kontaktów z powierzonymi klientami, przyjmowanie i pozyskiwanie od nich nowych zleceń, organizację pracy nad zleceniem wewnątrz i na zewnątrz studia, prowadzenie spraw formalnych związanych ze zleceniem. Mamy nadzieję, że nawiążesz kontakty z nowymi klientami. Oczekujemy od Ciebie zaangażowania i skuteczności.

Do Twoich obowiązków należeć będzie:
• utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami studia
• obsługa zleceń klientów
• przygotowywanie ofert
• prezentacja, negocjacje i sprzedaż usług agencji
• doradzanie klientom w zakresie planowanych działań reklamowych
• współpraca z działem kreacji i realizacji
• inicjowanie kontaktów z nowymi klientami

Jakie konkretnie mamy wymagania?
• doświadczenie w pracy w agencji reklamowej
• wykształcenie i wiedza z zakresu marketingu i reklamy
• znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne prowadzenie rozmów handlowych (ustnie i pisemnie)
• dobra znajomość programów typu OpenOffice/MS Office, prawo jazdy kat. B

Co dajemy od siebie?
• dużą samodzielność w ramach pełnionych obowiązków
• atrakcyjne wynagrodzenie
• niezbędne narzędzia pracy
• znakomitą atmosferę

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres mailowy: jakub.kortyka@trzypunkty.pl

Prosimy podać w tytule maila: ACCOUNT MANAGER
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zawarcie w aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz po jego zakończeniu na potrzeby kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133. poz.883).”

 

 

Porozmawiamy?