Zaczęło się w sierpniu. Pojawiła się koncepcja, żeby twarzą nowej kampanii Roben Polska stał się Marcin Gortat. Nie było wiele czasu na przygotowania. Okazją do sesji fotograficznej były rozgrywki Eurobasket 2015 – nasz model był w Europie, i to niedaleko. Był tylko jeden problem – do końca nie było wiadomo, w jakim momencie będzie miał czas… Nie byliśmy pewni dnia i godziny, ale daliśmy radę. W jeden dzień udało się domknąć kilkutygodniowe ustalenia i… do Łodzi.
Samą sesję można w skrócie zobaczyć na filmie. Mieliśmy tylko kilka godzin, a planów wiele. Powstały zdjęcia do obróbki z myślą o kalendarzach, kampanii w prasie i internecie, materiałach produktowych i mediach społecznościowych.

Grudzień 2015
agencja reklamowa kalendarz trójdzielny 2016 Marcin Gortat
agencja reklamowa kalendarz planszowy 2016 Marcin Gortat
agencja reklamowa kalendarz planszowy 2016 Marcin Gortat
agencja reklamowa kalendarz planszowy 2016 Marcin Gortat
agencja reklamowa kalendarz planszowy 2016 Marcin Gortat
agencja reklamowa kalendarz planszowy 2016 Marcin Gortat

Porozmawiamy?