Zadanie
Wsparcie dla nowej, startującej marki to jedno z ciekawszych zadań dla agencji reklamowej. Założyciele warszawskiej przychodni Green Medica byli w lecie 2012 roku na etapie wyposażania pomieszczeń, budowania strategii marketingowej i tworzenia identyfikacji marki. Pozytywna opinia jednej z osób współpracujących przy projekcie zachęciła ich do kontaktu z nami. Opracowaliśmy założenia współpracy, podpisalismy umowę i rozpoczęliśmy pracę. Mieliśmy stworzyć podstawowe wytyczne Planu marketingowego na pierwsze pół roku działania oraz system identyfikacji wizualnej. Przychodnia w założeniach miała prowadzić podstawową opiekę medyczną dla okolicznych mieszkańców oraz równocześnie przyciągać pacjentów z całej Polski do cenionych specjalistów, sław w swoich dziedzinach. Potrzebowała nowoczesnego wizerunku, który pogodziłby te kierunki. Miała powstać łatwa do administrowania i częstej aktualizacji strona internetowa.

Realizacja
Równolegle powstawały założenia planu marketingowego z elementami polityki cenowej oraz nowe logo z materiałami firmowymi. Zdecydowaliśmy trzymać się pojawiającej się w nazwie barwy zielonej, szukaliśmy dobrego rozwiązania na pokazanie rodzinności przychodni. Ważna dla nas była analiza konkurencji, której nie brakuje w Warszawie. Jako symbol przychodni zaproponowaliśmy zielone jabłko, które pojawiało się w recepcji i na materiałach firmowych. Przygotowaliśmy stronę internetową z wygodnym CMS-em, stworzyliśmy teksty do niej i zarządzaliśmy treścią przez kilkanaście miesięcy. Powstały materiały marketingowe dla konkretnych grup pacjentów, prowadzliśmy działania PR związane z otwarciem.


Sierpień 2012

Porozmawiamy?