Zadanie

Niewiele jest w Polsce firm, które z dobrym skutkiem kontynują działalność od czasów powojennych. Centrozłom Wrocław jest jedną z nich – ma 70-letnią historię. Metamorfozy wizeunku przechodził wielokrotnie. Firma ma nadal zajmować się recyclingiem metali, ale również silniej zaangażować się w rynek stali i metali. Obecny Zarząd Spółki, realizując plany rozwoju, ogłosił konkurs na zaprojektowanie nowego znaku graficznego. Założeniem było dostosowanie go do wymogów współczesności, uproszczenie, znalezienie nowych atrybutów kolorystycznych. Staneliśmy do walki i wygraliśmy.

 

Realizacja

Po analizie tematu troje projektanów przygotowało swoje propozycje nowych znaków. Po wzajemnych uzgodnieniach z Klientem wybrany został i rzowinięty jednen z nich. Powstała książka znaku, projekty materiałów firmowych. Przygotowaliśmy nowe logo w najważniejszych formatach komputerowych i puściliśmy w świat.

 

Luty 2014

Porozmawiamy?