Katalog produktowy 2014

Katalog produktowy 2014 Lesaffre Polska 

Centrozłom – logo i książka znaku

Centrozłom – logo i książka znaku Centrozłom Wrocław SA 

Zadanie

Niewiele jest w Polsce firm, które z dobrym skutkiem kontynują działalność od czasów powojennych. Centrozłom Wrocław jest jedną z nich – ma 70-letnią historię. Metamorfozy wizeunku przechodził wielokrotnie. Firma ma nadal zajmować się recyclingiem metali, ale również silniej zaangażować się w rynek stali i metali. Obecny Zarząd Spółki, realizując plany rozwoju, ogłosił konkurs na zaprojektowanie nowego znaku graficznego. Założeniem było dostosowanie go do wymogów współczesności, uproszczenie, znalezienie nowych atrybutów kolorystycznych. Staneliśmy do walki i wygraliśmy.

 

Realizacja

Po analizie tematu troje projektanów przygotowało swoje propozycje nowych znaków. Po wzajemnych uzgodnieniach z Klientem wybrany został i rzowinięty jednen z nich. Powstała książka znaku, projekty materiałów firmowych. Przygotowaliśmy nowe logo w najważniejszych formatach komputerowych i puściliśmy w świat.

 

Luty 2014

Widexpress 12/2013

Widexpress 12/2013 Widex Polska 

 

Strategia rozwoju 2020

Strategia rozwoju 2020 WARR SA 

Inwestuj w innowacje T-Park

Inwestuj w innowacje T-Park DARR SA 

WPT SA – logo i SIW

WPT SA – logo i SIW Wrocławski Park Technologiczny SA 

 
Zadanie
Wrocławski Park Technologiczny SA jest liderem na skalę światową w zakresie wdrażania innowacyjnych technologii, badań i wspierania młodych przedsiębiorców. Od momentu powstania przed 15 laty jego system identyfikacji opierał się na znaku graficznym, który powstał z inspiracji twórców Parku. Miał odzwierciedlać ideę początku, inicjowania działań, których pozytywny wpływ na rzeczywistość będzie rochodził się jak fale na wodzie po wrzuceniu kamienia. Miał również nawiązywać do miejsca powstania – Wrocławia. Po latach zarząd WPT stanął przez wyzwaniem, w jaki sposób zmienić estetykę i charakter motywów identyfikacyjnych, zachowując główne historyczne już założenia. Powierzył to zadanie nam.
Realizacja
Byliśmy już wdrożeni w temat. W momencie postawienia zadania pracowaliśmy już nad koncepcjami dla Parku, m.in. związanymi z nową strategią komunikacji. Mieliśmy więc wyobrażenie, jak poradzić sobie z tematem. Naszym pierwotnym zamiarem była całkowita zmiana znaku graficznego WPT, który miałby być podstawą nowoczesnego i otwartego na przyszłość systemu identyfikacji wizualnej. Jednak po długich rozmowach uznaliśmy argument, że warto zachować to, co ma źródło w tradycji i stanowi wciąż żywą myśl założycieli. Logo powstało dosyć szybko. Po uwzględnieniu sugestii Klienta i wprowadzeniu pewnych korekt zostało przyjęte. Na jego podstawie przygotowaliśmy projekty materiałów firmowych. Bardzo szybko większość zastosowań logo została uaktualniona, a akcja informacyjna dla lokatorów Parku i odbiorców zewnętrznych o zmianie w SIW była intensywna i szeroka.

Sierpień 2013

Porozmawiamy?