Logo i SIW dla przychodni

Logo i SIW dla przychodni Green Medica 

Zadanie
Wsparcie dla nowej, startującej marki to jedno z ciekawszych zadań dla agencji reklamowej. Założyciele warszawskiej przychodni Green Medica byli w lecie 2012 roku na etapie wyposażania pomieszczeń, budowania strategii marketingowej i tworzenia identyfikacji marki. Pozytywna opinia jednej z osób współpracujących przy projekcie zachęciła ich do kontaktu z nami. Opracowaliśmy założenia współpracy, podpisalismy umowę i rozpoczęliśmy pracę. Mieliśmy stworzyć podstawowe wytyczne Planu marketingowego na pierwsze pół roku działania oraz system identyfikacji wizualnej. Przychodnia w założeniach miała prowadzić podstawową opiekę medyczną dla okolicznych mieszkańców oraz równocześnie przyciągać pacjentów z całej Polski do cenionych specjalistów, sław w swoich dziedzinach. Potrzebowała nowoczesnego wizerunku, który pogodziłby te kierunki. Miała powstać łatwa do administrowania i częstej aktualizacji strona internetowa.

Realizacja
Równolegle powstawały założenia planu marketingowego z elementami polityki cenowej oraz nowe logo z materiałami firmowymi. Zdecydowaliśmy trzymać się pojawiającej się w nazwie barwy zielonej, szukaliśmy dobrego rozwiązania na pokazanie rodzinności przychodni. Ważna dla nas była analiza konkurencji, której nie brakuje w Warszawie. Jako symbol przychodni zaproponowaliśmy zielone jabłko, które pojawiało się w recepcji i na materiałach firmowych. Przygotowaliśmy stronę internetową z wygodnym CMS-em, stworzyliśmy teksty do niej i zarządzaliśmy treścią przez kilkanaście miesięcy. Powstały materiały marketingowe dla konkretnych grup pacjentów, prowadzliśmy działania PR związane z otwarciem.


Sierpień 2012

Materiały marketingowe

Materiały marketingowe Bank BPS SA i Grupa BPS 

 

Historia współpracy
Bank Polskiej Spółdzielczości SA był naszym klientem od 2005 roku. Zmieniały się osoby w dziale marketingu, zmieniały się zadania, ale udawało nam się owocnie współdziałać. Każdy większy projekt rozpoczynał się konkursem między agencjami obsługującymi Bank. Często wygrywaliśmy. Tak było m.in. w 2010 roku, kiedy otrzymaliśmy zlecenie na stworzenie linii materiałów marketingowych – ulotek i plakatów informujących o produktach. Ten layout był obecny we wszystkich jednostkach BPS w kraju do 2013 roku.

Realizacje
Prezentujemy wycinki wielu z projektów, które powstały w ostatnich latach. To fragmenty ponad 800 zleceń. Prace nad ulotkami i plakatami produktowymi były dla nas szczególnie ważne, ponieważ trafiały dobardzo szerokiego odbiorcy.
W 2009 roku udało nam się zmieścić 3 lata: przygotowaliśmy raport roczny za 2008 rok oraz zestaw kalendarzy firmowych na 2010. Do Raportu wykonaliśmy sesję fotograficzną pracowników i Zarządu. W tym czasie przygotowaliśmy również projekt graficzny interface’u do systemu bankowości internetowej BPS25, który jest wciąż w użyciu.
W 2010 roku poproszono nas o skodyfikowanie całej sfery identyfikacyjnej Grupy BPS. Powstało 5 ksiąg: znaku, akcydensów, materiałów BTL, innych materiałów i materiałów internetowych.

 

Styczeń 2012

 

RZGW – logo i SIW

RZGW – logo i SIW Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu 

Zostaliśmy poproszeni o face lifting starego loga Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. W efekcie prac powstał zupełnie nowy znak, który oddaje filozofię działania Urzędu.
Przygotowaliśmy również zestaw materiałów identyfikacyjnych. 
Czerwiec 2011

Porozmawiamy?