Materiały marketingowe dla SondaSports

Materiały marketingowe dla SondaSports SondaSports 

Materiały konferencyjne

Materiały konferencyjne LEAN Enterprise Institute Polska 

Materiały konferencyjne LEAN Enterprise Institute Polska jest firmą szkoleniową zajmującą się ideą szczupłego zarządzania. Pochodząca z Japonii metoda organizacji produkcji zyskuje rzesze zwolenników wśród managerów na całym świecie. Coroczna konferencja LEAN Management poświęcona temu tematowi ściąga wybitnych specjalistów z tej dziedziny i wielu słuchaczy. Od 2013 roku przygotowujemy materiały na te wydarzenia: katalogi z informacjami na temat prelegentów i harmonogramem szkoleń, plakaty, szablony prezentacji, banery internetowe i newsletter.

 

Marzec 2016
Ulotka produktowa

Ulotka produktowa Röben Ceramika Budowlana 

 

Ulotki produktowe

Ulotki produktowe Kredyt Lease SA 

Kredyt Lease SA już nie istnieje, został wchłonięty przez Santander Bank. Ale nasza historia z działem leasingu Kredyt Bank była bardzo ciekawa i owocna. Przez kilka lat powstało wiele materiałów, które zyskiwały uznanie klienta i dobrze spełniały swoją funkcję.  Jedną z ciekawszych koncepcji była seria Leasing jak z bajki, w której Pięciu braci chleb woziło leasingowanym dostawczakiem, a Król ze Złotej Doliny zbierał pszenicę leasingowanym kombajnem. Było jeszcze wiele innych postaci. W pewnym momencie pojawił się sympatyczny stworek Leasak, który pomagał w przedstawieniu oferty. Strzałem w dziesiątkę były też koperty na tablice rejestracyjne i dokumenty, które wielokrotnie dodrukowywaliśmy. 

Ulotka Drożdże Babuni

Ulotka Drożdże Babuni Lesaffre Polska 

 

Logo i SIW dla przychodni

Logo i SIW dla przychodni Green Medica 

Zadanie
Wsparcie dla nowej, startującej marki to jedno z ciekawszych zadań dla agencji reklamowej. Założyciele warszawskiej przychodni Green Medica byli w lecie 2012 roku na etapie wyposażania pomieszczeń, budowania strategii marketingowej i tworzenia identyfikacji marki. Pozytywna opinia jednej z osób współpracujących przy projekcie zachęciła ich do kontaktu z nami. Opracowaliśmy założenia współpracy, podpisalismy umowę i rozpoczęliśmy pracę. Mieliśmy stworzyć podstawowe wytyczne Planu marketingowego na pierwsze pół roku działania oraz system identyfikacji wizualnej. Przychodnia w założeniach miała prowadzić podstawową opiekę medyczną dla okolicznych mieszkańców oraz równocześnie przyciągać pacjentów z całej Polski do cenionych specjalistów, sław w swoich dziedzinach. Potrzebowała nowoczesnego wizerunku, który pogodziłby te kierunki. Miała powstać łatwa do administrowania i częstej aktualizacji strona internetowa.

Realizacja
Równolegle powstawały założenia planu marketingowego z elementami polityki cenowej oraz nowe logo z materiałami firmowymi. Zdecydowaliśmy trzymać się pojawiającej się w nazwie barwy zielonej, szukaliśmy dobrego rozwiązania na pokazanie rodzinności przychodni. Ważna dla nas była analiza konkurencji, której nie brakuje w Warszawie. Jako symbol przychodni zaproponowaliśmy zielone jabłko, które pojawiało się w recepcji i na materiałach firmowych. Przygotowaliśmy stronę internetową z wygodnym CMS-em, stworzyliśmy teksty do niej i zarządzaliśmy treścią przez kilkanaście miesięcy. Powstały materiały marketingowe dla konkretnych grup pacjentów, prowadzliśmy działania PR związane z otwarciem.


Sierpień 2012

Porozmawiamy?