Materiały konferencyjne

Materiały konferencyjne LEAN Enterprise Institute Polska 

Materiały konferencyjne LEAN Enterprise Institute Polska jest firmą szkoleniową zajmującą się ideą szczupłego zarządzania. Pochodząca z Japonii metoda organizacji produkcji zyskuje rzesze zwolenników wśród managerów na całym świecie. Coroczna konferencja LEAN Management poświęcona temu tematowi ściąga wybitnych specjalistów z tej dziedziny i wielu słuchaczy. Od 2013 roku przygotowujemy materiały na te wydarzenia: katalogi z informacjami na temat prelegentów i harmonogramem szkoleń, plakaty, szablony prezentacji, banery internetowe i newsletter.

 

Marzec 2016
Ulotka produktowa

Ulotka produktowa Röben Ceramika Budowlana 

 

Ulotki produktowe

Ulotki produktowe Kredyt Lease SA 

Kredyt Lease SA już nie istnieje, został wchłonięty przez Santander Bank. Ale nasza historia z działem leasingu Kredyt Bank była bardzo ciekawa i owocna. Przez kilka lat powstało wiele materiałów, które zyskiwały uznanie klienta i dobrze spełniały swoją funkcję.  Jedną z ciekawszych koncepcji była seria Leasing jak z bajki, w której Pięciu braci chleb woziło leasingowanym dostawczakiem, a Król ze Złotej Doliny zbierał pszenicę leasingowanym kombajnem. Było jeszcze wiele innych postaci. W pewnym momencie pojawił się sympatyczny stworek Leasak, który pomagał w przedstawieniu oferty. Strzałem w dziesiątkę były też koperty na tablice rejestracyjne i dokumenty, które wielokrotnie dodrukowywaliśmy. 

Ulotka Drożdże Babuni

Ulotka Drożdże Babuni Lesaffre Polska 

 

Logo i SIW dla przychodni

Logo i SIW dla przychodni Green Medica 

Zadanie
Wsparcie dla nowej, startującej marki to jedno z ciekawszych zadań dla agencji reklamowej. Założyciele warszawskiej przychodni Green Medica byli w lecie 2012 roku na etapie wyposażania pomieszczeń, budowania strategii marketingowej i tworzenia identyfikacji marki. Pozytywna opinia jednej z osób współpracujących przy projekcie zachęciła ich do kontaktu z nami. Opracowaliśmy założenia współpracy, podpisalismy umowę i rozpoczęliśmy pracę. Mieliśmy stworzyć podstawowe wytyczne Planu marketingowego na pierwsze pół roku działania oraz system identyfikacji wizualnej. Przychodnia w założeniach miała prowadzić podstawową opiekę medyczną dla okolicznych mieszkańców oraz równocześnie przyciągać pacjentów z całej Polski do cenionych specjalistów, sław w swoich dziedzinach. Potrzebowała nowoczesnego wizerunku, który pogodziłby te kierunki. Miała powstać łatwa do administrowania i częstej aktualizacji strona internetowa.

Realizacja
Równolegle powstawały założenia planu marketingowego z elementami polityki cenowej oraz nowe logo z materiałami firmowymi. Zdecydowaliśmy trzymać się pojawiającej się w nazwie barwy zielonej, szukaliśmy dobrego rozwiązania na pokazanie rodzinności przychodni. Ważna dla nas była analiza konkurencji, której nie brakuje w Warszawie. Jako symbol przychodni zaproponowaliśmy zielone jabłko, które pojawiało się w recepcji i na materiałach firmowych. Przygotowaliśmy stronę internetową z wygodnym CMS-em, stworzyliśmy teksty do niej i zarządzaliśmy treścią przez kilkanaście miesięcy. Powstały materiały marketingowe dla konkretnych grup pacjentów, prowadzliśmy działania PR związane z otwarciem.


Sierpień 2012

Plakaty promocyjne

Plakaty promocyjne Fornetti Polska 

Porozmawiamy?