Matchpoint – narodziny strony

Nadchodzi emocjonujący moment – projektowana nowa strona internetowa już niedługo będzie miała swoją premierę w sieci. Czy wszystko zadziała? Czy będzie dobrze wyglądać na różnych urządzeniach? Pewnie będzie trochę poprawek, mamy nadzieję, że jak najmniej. Przy okazji chcemy podzielić się naszymi doświadczeniami – pokazać, jak projektowanie strony może wyglądać od kuchni. Zajrzyjcie tu, pokażemy etapy, jakie trzeba przejść, zanim w ogóle nowa strona trafi do programistów – na przykładzie matchpoint.com.pl

 

Read more

Pawilon Czterech Kopuł nowe otwarcie

Pawilon Czterech Kopuł Muzeum Narodowe we Wrocławiu

Mamy w tym swój udział. Przygotowaliśmy stronę internetową pawilonczterechkopul.pl, która najpierw poinformowała o zbliżającym się wielkim otwarciu nowego Oddziału Muzeum Narodowego we Wrocławiu. Potem będzie na bieżąco informować o aktualnych wydarzeniach, ofercie edukacyjnej, cenach biletów i godzinach otwarcia. Jest też cześć blogowa, w której cyklicznie będą pojawiać się ciekawe teksty osób zaangażowanych w tworzenie tej jednej z największych w Polsce kolekcji sztuki współczesnej. Zapraszamy na stronę.

Mocna i pomocna EBS-230

EBS-230 strona internetowa

Nasza strona internetowa poświęcona EBS-230 została opublikowana. Ta stacjonarna drukarka przemysłowa służy do znakowania i opisu najróżniejszych przedmiotów, a jej zastosowanie jest ograniczone tylko wyobraźnią i potrzebami przedsiębiorców. Specjalnie dla zobrazowania jej wodoodporności zrobiliśmy zdjęcia, jak modelce pod prysznicem…

SETTER w nowej szacie

Strona internetowa Setter

Opublikowaliśmy stronę internetową firmy SETTER. Lekka i dynamiczna, w pełni responsywna, została zrealizowana w ścisłej współpracy z klientem. Jego precyzyjne założenia graficzne i funkcjonalne zostały przez nas zrealizowane precyzyjnie, przy zachowaniu dużej swobody w projektowaniu. Do strony przygotowaliśmy oryginalny zestaw ikon. Jeśli tylko macie potrzebę ustawienia wielkiego namiotu czy innej zadaszonej konstrukcji o dużej powierzchni – zajrzyjcie na na www.setter.pl

Nowa strona EyeC Polska

EyeC Polska systemy inspekcji wizyjnej

Ciekawy temat – inspekcja wizyjna druków. Wyobraźcie sobie arkusze błyskawicznie schodzące z maszyny drukarskiej. Kamery urządzeń EyeC śledzą je w czasie rzeczywistym i przesyłają obraz do porównania z wczytanym wzorcem. Najmniejsze odchylenie, pył czy zadrapanie na jednolitym tle lub tekście – to wszystko jest zauważone i raportowane.
Albo wyłapanie podczas korekty błędów w składzie na ulotce w azjatyckim języku. Dla aplikacji EyeC Content to tylko kilka sekund.
A my właśnie wypełniliśmy treścią nową stronę EyeC Polska. Zabiegi kosmetyczne trwają, ale strona działa i dobrze pełni swoją funkcję. Inauguracja ma nastąpić na Targach Packaging Innovations 2016.

WPT Innopolis – zakończenie projektu

WPT Innopolis zamknięcie projektu - przemówienie

Byliśmy tam – uroczystość z okazji zakończenia projektu Od Wrocławskiego Parku Technologicznego do Innopolis Wrocław odbyła się 18. września 2015 w samo południe. Wielu znakomitych gości, podsumowanie lat wysiłków, otwarcie budynku Sigma połączone ze zwiedzaniem laboratoriów. A do tego nasza okolicznościowa broszura.

Read more

Marcin Gortat i… trzypunkty

Marcin Gortat sesja studio trzypunkty

W ramach przygotowań do przyszłorocznej kampanii Röben zrobiliśmy sesję fotograficzną z Marcinem Gortatem. Spore wyzwanie… Ale mamy to! Dwa plany zdjęciowe, kilkaset ujęć, jest w czym wybierać. Szykujemy kalendarz, kampanię reklamową, pełną zmianę materiałów produktowych. Wkrótce pierwsze realizacje w portfolio – zapraszamy!

Otwarcie wystawy Metamorfozy Zamku Książ

plakat Metamorfozy Zamku Książ: projekt, przygotowanie do druku i druk

Mieliśmy w tym swój udział. 10 lipca o 18.00 została uroczyście otwarta ekspozycja Muzeum Narodowego we Wrocławiu w Zamku Książ. Przygotowaliśmy kilka materiałów promocyjnych, które zapowiadały wystawę, a teraz informują o niej na słupach ogłoszeniowych, citylightach, w internecie. Zaprojektowaliśmy okładkę i przygotowaliśmy do druku książkę będącą rodzajem przewodnika. Otwarcie było ciekawe – piękny, letni wieczór, muzyka barokowa na żywo, poczęstunek na zamkowym dziedzińcu w towarzystwie wspaniałych gości. No i same obrazy, które wspaniale dopełniły wnętrza pamiętające wiele książęcych i królewskich dynastii. Zachęcamy do odwiedzenia Książa i śledzenia jego kolejnej przemiany: po latach od poważnego uszczuplenia jego bogactw znów można podziwiać związane z nim dzieła sztuki, które będą coraz szerzej wypełniać sale i komnaty. Więcej o temacie na stronie Muzeum Narodowego we Wrocławiu i profilu FB oraz na stronie Zamku Książ.

Strona nieruchomosci.com.pl wystartowała

projekt graficzny serwisu internetowego nieruchomosci.com.pl

Gratulujemy naszym przyjaciołom z Optymedia wdrożenia nowego portalu nieruchomosci.com.pl. Odświeżenie layout’u było już dawno planowane. W zeszłym roku stworzyliśmy projekt graficzny nowej odsłony tego znanego już na rynku serwisu. Na podstawie szczegółowych wytycznych programistów zostały przygotowane strony główne i podstrony dla wybranych rozdzielczości ekranowych. Od dzisiaj możemy obserwować efekty naszej pracy projektowej w sieci. Przejrzysty i nowoczesny układ graficzny nieźle sprawdza się w użyciu. Cieszy dopracowana responsywność serwisu. Życzymy powodzenia w dalszym budowaniu popularności portalu.

Star WARR 2014

projekt graficzny raportu rocznego WARR 2014

Po raz kolejny nasza agencja reklamowa przygotowała projekt raportu rocznego dla WARR. Obecny dokument podsumowujący 2014 rok, został przygotowany w rekordowym tempie. Klient zapowiedział, że nie będzie łatwo i słowa dotrzymał. A my weszliśmy w gwiezdną stylistykę i batalię o pojawienie się nakładu w przeddzień zgromadzenia akcjonariuszy wygraliśmy. Znaliśmy już sposób pracy z poprzednich wydań. Również drukarnia bardzo postarała się o utrzymanie terminu. Publikacje drukowane tego typu to nasza specjalność. Mamy nadzieję, że za rok znowu zaprezentujemy raport Wrocławskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. Tym bardziej, że otrzymaliśmy miły list, w którym Klient dziękuje nam za dobrze wykonaną pracę.

Stwórcze ręce w Muzeum Narodowym

studio trzypunkty wystawa Stwórcze ręce w Muzeum Narodowym we Wrocławiu

Po kilku miesiącach przygotowań materiałów promocyjnych mamy ukoronowanie – dzisiaj otwarcie wystawy Stwórcze ręce. Sztuka metalu doby modernizmu we Wrocławiu w Muzeum Narodowym. Zaprojektowaliśmy kalendarze, plakaty, plansze, gadżety, publikacje i stronę internetową. Zapraszamy – wkrótce cały materiał w naszym portfolio. A tymczasem – wystawa będzie od jutra dostępna dla szerokiej publiczności. Warto ją zobaczyć, takiego zbioru eksponatów nie będzie można już zobaczyć w całości w jednym miejscu. Relacja na bieżąco w aktualnościach na stworczerece.pl i na oficjalnym fanpage Muzeum Narodowego we Wrocławiu.

Lubimy piękne książki

obrady jury XXI Wrocławskie Targi Książki Naukowej

Projektowanie książek to nasze korzenie. 20 lat temu zaczynaliśmy między innymi od pracy z wydawnictwami, robiąc okładki, układy typograficzne i ilustracje. Również teraz, co pewien czas, mamy przyjemność pracować nad książkami. Od kilku lat nasz człowiek, Jakub Kortyka, jest zapraszany do jury konkursu na najtrafniejszą szatę edytorską podczas Wrocławskich Targów Książki Naukowej. W tym roku 9 marca spotkaliśmy się ponownie. Więcej o Targach w Gazecie Wrocławskiej w przyszłym tygodniu. Oficjalne rozpoczęcie 18.03.2015 o godz. 12.30 w Bibliotechu (D-21) na Politechnice Wrocławskiej przy pl. Grunwaldzkim 11.

fot. Tomasz Lewandowski/Uniwersytet Przyrodniczy

Read more

Sięgamy wysoko z Mariuszem Wlazłym

studio trzypunkty – sesja fotograficzna z Mariuszem Wlazłym dla Röben Polska

Przed nami sporo pracy. Dla Röben Ceramika Budowlana przygotowujemy nową kampanię na 2015 rok. Rozpoczęliśmy sesją zdjęciową ze znanym siatkarzem Mariuszem Wlazłym. Już kiedyś stał się twarzą firmy, teraz powraca. Jego fizyczne możliwości, ambicja, perfekcja zawodowa, wytrwałość pozwalają mu sięgać po najwyższe trofea. To stało się naszą inspiracją  – hasłem 2015 roku będzie SIĘGAJ WYSOKO. Powstają projekty reklam prasowych, banerów internetowych, nowych folderów produktowych i wielu innych materiałów. Relacje z poszczególnych wydarzeń związanych z kampanią na oficjalnym fanpage’u Röben Polska. Zdjęcia – Zbigniew Kurdys.

I jeszcze Stwórcze ręce

kalendarz 2015 Muzeum Narodowe we Wrocławiu, Stwórcze ręce

I jeszcze jeden kalendarz z okazji wystawy Stwórcze ręce w Muzeum Narodowym. Tym razem z eksponatami sakralnymi. Mamy nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęty jak poprzedni.

1-2-3 i zmiana (nie)rewolucyjna

trzy choinki maka

Tak w skrócie, w trzech słowach – zmiany są dobre. A my szukaliśmy oddechu, spojrzenia na nowo na to, co robimy, większej swobody w działaniu. I narodziła się koncepcja trzech punktów. Zawsze z nami była, ale dopiero teraz ją zobaczyliśmy. Od razu przyszła nam na myśl magia i znaczenia trójki, ale to niesłychanie poważne rozważania. Dość powiedzieć, że podobno łacińskie przysłowie mówi „Wszystko, co złożone z trzech, jest doskonałe”. Będziemy się doskonalić, a ta droga z założenia nie ma końca.
Teraz na co dzień najważniejsze jest to, że trójka przynosi szczęście, jest „symbolem intuicji, magii, sił twórczych i radości, którą niesie korzystanie z nich”.
Uważamy, że 2 to mało, a 4 już zbyt wiele. Wystarczą 3 punkty, żeby zdefiniować nieskończoną płaszczyznę.
Więc oto jesteśmy – Studio Komunikacji Wizualnej trzypunkty Sp. z o.o. Jako zespół agencji reklamowej studiomak od 1. stycznia tworzymy nową, niezależną firmę. Wprost kontynuujemy swój 20-letni dorobek i zaczynamy nowy rozdział naszej historii. Stery przejął Jakub Kortyka jako prezes zarządu. Zapraszamy Was do dalszych wspólnych działań, a kto nas jeszcze nie zna – zachęcamy do współpracy. Ale na razie rozpoczął się Nowy Rok – życzymy wszystkim sukcesów i radości z pracy…

Silnie zwiększamy chęć zakupu

19. listopada 2014 odbyła się konferencja Budownictwo / Media / Trendy / 2015 organizowanej przez ZPR Media. Zaprezentowano tam wyniki badań przeprowadzonych przez Pollster Instytut Badań Społecznch, w których poszukiwano najlepszej branżowej reklamy internetowej. W kategorii reklam najbardziej zwiększających chęć zakupu nasza kreacja dla Röben Ceramika Budowlana zajęła 2 miejsce. To był dzień na 2 dobre wiadomości – ten sam baner reklamowy uzyskał 3 miejsce w kategorii reklam najbardziej zwiększających rozpoznawalność marki.

Europejskie Dni Dziedzictwa 2014

Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Muzeum Etnograficznego we Wrocławiu materiały z okazji Europejskich Dni Dziedzictwa. To ogólnoeuropejskie przedsięwzięcie, dzięki któremu możemy sięgać do niedostępnych na codzień archiwalnych zasobów instytucji, urzędów, muzeów i osób prywatnych. Wszystko po to, aby historia i korzenie kultury poszczególnych regionów były obecne w świadomości lokalnych społeczności. Zbliżają się weekendy z cyklem ciekawych imprez. Zapraszamy na Dolny Śląsk.  Oficjalna strona EDD w Polsce – link.

Łowimy głowy na własny użytek

Bez haczyków, bez niejasnych zamierzeń. Zapraszamy do pracy w maku. Chcemy złowić jakąś głowę pełną energii i pomysłów, żeby rozgadała na rynku, jakie fajne mamy realizacje i jak dużo możemy zrobić dla każdego, kto potrzebuje nowego wizerunku, intrygujących materiałów marketingowych czy nowoczesnych środków komunikacji.  Żeby przyciągnęła zainteresowane głowy klientów i zadbała, żeby zostało wykonane to, o co poproszą. Jeśli masz taką głowę lub wiesz, kto ma, to przeczytaj o tym trochę więcej.

KMiD na mieście

CAM00027

Jedna z naszych najnowszych realizacji w akcji – Katalog Mieszkań i Domów. Zaprzyjaźniona z nami firma Optymedia rozpoczęła realizację nowego projektu. Co miesiąc przez kilka dni w kluczowych punktach Wrocławia rozprowadzany jest katalog ofert nieruchomościowych. Zaprojektowaliśmy layout tej publikacji. Sprawdza się nieźle, jest sporo pozytywnych opinii. Życzymy Optymediom sukcesu – wypatrujcie punktów dystrybucji. Więcej o przedsięwzięciu tutaj.

Kawa to nie przypadek

To nie może być przypadek, że na coraz większej ilości serwisów internetowych firmy skwapliwie meldują o tym, ile kawy wypili ludzie w ostatnim czasie. Zaczęło nas to zastanawiać, nie mamy jeszcze dobrego wyjaśnienia, ale na wszelki wypadek też podajemy.  Co prawda w zawoalowany sposób, komunikując o ilości zużytego mleczka (126 litrów w 2013 – dane zgodne z systemem księgowym). Jeśli pojawią się jakieś idee, o czym świadczy ilość wypitej kawy, prosimy się podzielić. A na razie przedstawiamy naszego nowego przyjaciela – od dzisiaj wydaje nam ulubiony napój, hałasując i chlupocząc bardzo zawodowo. Zapraszamy na kawę!

 

 

mak.pl – czas na zmiany

Nadszedł czas pożegnania starej strony internetowej. Dzisiaj premiera nowego serwisu – zapraszamy wszystkich. Nowa grafika, rozbudowane portfolio, więcej treści. To tylko niektóre jego atuty. Mamy nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.

Reaserch

(ang. badanie) w branży reklamowej badanie określonego fragmentu rynku, aktualnej sytuacji na nim, przegląd informacji na dany temat itp.

Efekt źródła

fenomen polegający na tym, iż ta sama reklama ma zupełnie różny wpływ na odbiorców w zależności od tego, w jakim nośniku reklamy (tytuł czasopisma, stacja telewizyjna) się pojawia. (J. Kall, Reklama, Warszawa 1998)

Editorial advertising

(ang. editorial ‚redakcyjny’, advertising ‚reklama’) reklama prasowa upodobniona rozmiarem czcionki i sposobem łamania do tekstu redakcyjnego.

Dżingiel

(ang. jingle = dzwonienie, brzęczenie) łatwy do zapamiętania motyw muzyczny lub sygnał dźwiękowy, wspomagający przekaz reklamy telewizyjnej lub radiowej.

Dyferencjał semantyczny

Metoda badania m.in opinii konsumenckuch. Zbiór kilku skal porządkowych, według których konsumenci oceniają atrybuty reklamowanej marki; służy m.in. do badania skuteczności reklamy. (Jacek Kall, Reklama, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A., Warszawa 1998)

Double page spread

(DPS) (ang. double ‚podwójny’, page ‚stronica’, spread ‚rozciągać, rozpościerać’) ogłoszenie zajmujące dwie sąsiednie strony czasopisma.

Establishment survey

(ang. establishment ‚założenie, ustanowienie, stan liczebny’, survey ‚badanie, pomiar’) rodzaj badań mediowych przeprowadzanych wśród konsumentów zmierzających do określenia, jaka ich część ma telewizory, które stacje odbiera, jakie programy preferuje etc.

Effective reach

(ang.) zasięg efektywny; procent grupy docelowej, który zetknie się z reklamą z co najmniej efektywną częstotliwością.

Porozmawiamy?